ببینید | پیام اسیر صهیونیست از غزه: وقت درحال تمام شدن است

یک اسیر زن صهیونیست در نوار غزه در پیامی به ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواستار تظاهرات علیه کابینه این رژیم شد و از آنها خواست که سرنوشت اسرا را به این کابینه تندرو نسپارند.
کد خبر: ۱۴۵۹۱۳۰

به گزارش جام جم آنلاین، این اسیر صهیونیست در ویدئو منتشر شده توسط گردان‌های «شهید عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش حماس می‌گوید: من ۲۳۷ روز است که در اسارت گردان‌ های القسام هستم و نمی‌دانم تا چه زمانی در اینجا خواهم ماند.

وی در پیامی برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی می‌گوید: آیا شما هم تبدیل به یک عضو در کابینه «بنیامین نتانیاهو»، «یوآو گالانت» و «بنی گانتس» شده‌اید؟ آیا سرنوشت من و دیگر اسرا شبیه سرنوشت اسرایی می‌شود که کشته شدند؟ هزاران زن و مرد بیرون بیایید و خیابان‌ها تل‌آویو را قفل کنید و تا زمانی که ما به خانه‌مان باز نگشته‌ایم شما نیز به خانه‌هایتان بازنگردید.

این اسیر صهیونیست همچنین تاکید می‌کند: سرنوشت ما اسرا را به دستان نتانیاهو و کابینه جنگ نسپارید، ما را نجات دهید.

وی در پایان می‌گوید: زمان در حال تمام شدن است و ما نمی‌خواهیم در اینجا (غزه) بمیریم.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

شماری از اسرای صهیونیست در جریان توافق آتش‌بس یک‌هفته‌ای آزاد شدند و از آن زمان تاکنون ارتش رژیم صهیونیستی موفق به آزاد کردن هیچ اسیری نشده و شماری از آنها در جریان حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه جانشان را از دست داده‌اند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

تعداد بازدید : 38
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها